Peremajaan muka dan badan

Proses meremajakan kulit muka dan badan

Pada masa ini, industri kosmetik berkembang dengan baik dan terus berkembang. Walau bagaimanapun, ini tidak bermakna lawatan itu perlupakar kecantikannampak macam budak 20 tahun lagi. Kerana semakin tua seseorang wanita, semakin sukar untuk mencapai hasil yang diinginkanAnda perlu mula menjaga penampilan anda dari kecil, baru anda akan kelihatan muda dan cantik selama bertahun-tahun.

Kini, salun kecantikan menawarkan pelbagai jenis rawatan anti-penuaan yang berbeza. Dan untuk memilih rawatan anti-penuaan yang sesuai untuk anda, pertama sekali anda perlu menjelaskan apa sebenarnya yang anda tidak suka tentang penampilan anda dan apa yang anda ingin ubah.

Jangan biarkan artikel promosi atau nasihat rakan membimbing keputusan anda.Pastikan anda berunding dengan doktor yang berpengalaman, yang akan mengesyorkan dan memilih kaedah terbaik untuk anda, dengan mengambil kira keinginan anda, ciri-ciri badan dan gaya hidup, untuk mencapai hasil yang terbaik.

Teknologi peremajaan

Untuk membetulkan muka bujur dan memberikan ekspresi pada mata, anda boleh menggunakannyapembedahan plastikIni akan membantu anda mencapai peremajaan visual. Walau bagaimanapun, kaedah ini dianggap radikal dan hanya boleh digunakan selepas analisis yang teliti terhadap keadaan.

Ia membantu menghilangkan kedutan, melembapkan dan menjadikan kulit penuaan lebih anjal. Mesoterapi– Suntikan daripada koktel istimewa. Malangnya, prosedur ini agak menyakitkan dan memerlukan beberapa lawatan ke doktor dan hasil yang dicapai mesti sentiasa dikekalkan. Untuk pencegahan, mesoterapi boleh dijalankan pada usia muda.

PermohonanPenurapan semula laserdan dermabrasion memberikan kesan mengangkat dan merangsang pengeluaran kolagen. Prosedur ini merosakkan lapisan atas kulit, memerlukan tempoh pemulihan selama dua minggu. Kaedah ini bersifat bermusim - ia digunakan pada musim luruh dan musim sejuk, apabila aktiviti suria berkurangan.

BermaknaPengukuhan benangAnda boleh mendapatkan wajah bujur yang ideal selama beberapa tahun, tetapi anda perlu berputus asaUrutan mukadan lif pembedahan.

Dengan bantuanPhotorejuvenationMereka boleh menyelesaikan masalah pori-pori membesar dan rosacea serta masalah bintik-bintik penuaan. Photorejuvenation membantu melicinkan kulit dan menjadikan kulit lebih padat; kesan ini dicapai oleh sinaran denyutan frekuensi tinggi. Walau bagaimanapun, kaedah ini tidak menghasilkan peremajaan yang mendalam.

Hari ini, banyak teknik yang berbeza digunakan untuk menggalakkan peremajaan yang mendalam. Teknik-teknik ini tidak menyakitkan dan mempunyai kesan yang berkekalan, jelas, mengambil sedikit masa dan tidak menyebabkan kesan sampingan yang serius.