peremajaan wajah

Sapukan krim muka

Penjagaan muka adalah proses yang kompleks dan sistematik. Untuk tidak membunyikan penggera pada usia 40 tahun kerana kedutan dalam, ini mesti diatur terlebih dahulu. Di samping itu, dengan pendekatan yang betul, prosedur ini tidak akan membebankan anda banyak wang dan masa. Ia agak mungkin untuk menggunakan ubat tradisional, yang tidak mengambil banyak masa.

Tetapi sebelum meneruskan ke cara yang menyumbang kepada peremajaan kulit muka, adalah perlu untuk menetapkan peraturan penggunaannya:

  1. Semua komponen untuk topeng hanya boleh digunakan segar.
  2. Topeng sedia untuk digunakan mesti digunakan dalam tempoh tiga jam pertama penyediaan.
  3. Sebelum menggunakan topeng, anda perlu membersihkan kulit muka sepenuhnya.
  4. Ubat-ubatan rakyat mesti disediakan dalam mangkuk kaca atau kayu.

Setuju, tidak ada kesulitan khusus dalam peraturan ini. Semua bahan untuk topeng yang berkesan ada di dalam peti sejuk anda, jadi ia tersedia untuk semua orang.

Resipi topeng peremajaan muka

  1. Topeng Krim Masam. Lebih gemuk krim masam, lebih baik kesan pada kulit muka. Krim masam mesti terlebih dahulu dikeluarkan dari peti sejuk supaya ia boleh mencapai suhu bilik. Kemudian sapukan pada kulit muka selama 20-40 minit. Kemudian anda perlu membasuh topeng dengan pad kapas yang dicelup dalam susu. Vitamin dan asid laktik yang terkandung dalam krim masam menepu kulit dengan semua unsur yang diperlukan untuk mencegah penuaan kulit.
  2. Masker Aloe Honey. Untuk topeng ini, pertama sekali perlu menyediakan daun aloe, yang harus disimpan di dalam peti sejuk selama dua minggu. Selepas itu, campurkan jus aloe dengan madu 1: 1, sapukan topeng pada muka selama 15 minit. Kemudian basuh dengan sup chamomile.
  3. topeng timun. Topeng paling popular di kalangan penduduk. Untuk topeng, cukup dengan sapukan hirisan timun pada kulit muka selama 15 minit. Ini adalah pilihan yang bagus untuk topeng pagi dan petang, timun menyegarkan kulit, yang menghalang penampilan kedutan.

Perhatikan, jika anda berhadapan dengan hakikat bahawa anda perlu membetulkan bujur muka dengan cepat, anda boleh menghubungi pakar angkat SMAS, proses yang mengambil masa purata setengah jam. Di samping itu, harga ultrasonik smas-lifting sememangnya berpatutan bagi mereka yang ingin memperbaiki keadaan kulit muka mereka. Dengan peranti laser moden anda boleh meremajakan kulit anda dengan cepat dan cekap!