Cara menjadi cantik: amalan perkakasan terbaik

Kita membentuk masa depan kita dahulu dengan niat dan kemudian dengan tindakan. Rancang pelan rawatan sebulan sebelum Tahun Baru - dan keajaiban pasti akan berlaku! Berikut adalah teknik perkakasan yang akan menjadikan anda cantik.

Kosmetologi: prosedur perkakasan untuk peremajaan segera

Peremajaan Kulit Perkakasan

Jika anda beralih kepada pakar kosmetologi pada awal Disember, anda akan mempunyai masa untuk melakukan rawatan anti-penuaan penuh, yang dipanggil TTR - Peremajaan Pengetatan Tiga Kali, dalam terjemahan: Triple Enhanced Facelift (prosedur ini juga dipanggil Triple Rejuvenation). Di samping itu, kedua-dua kursus intensif dan versi yang lebih lembut. Jika anda tidak memerlukan kursus penuh, anda boleh memilih yang sesuai untuk anda daripada prosedur berikut. Semuanya bergantung kepada sama ada anda mempunyai masa untuk pemulihan dan hasil yang ingin anda capai. Jadi apa yang anda boleh lakukan sebulan sebelum cuti?

Menegangkan kulit pada tahap SMAS

Peningkatan SMAS adalah asas program TTR, secara intensif dan lembut. Semasa mengetatkan, kulit tidak cedera sama sekali. Oleh itu, pemulihan tidak diperlukan! Menariknya, hasil pertama sudah dapat dilihat semasa prosedur: sebaik sahaja doktor selesai bekerja pada satu sisi muka, dia menyerahkan cermin kepada pesakit. Perbezaannya dapat dilihat dengan mata kasar!

Anestesia:tidak wajib. Ini mungkin teknik mengangkat paling mudah yang benar-benar berkesan.

Keistimewaan:Ultrasonik SMAS-Lifting berfungsi dengan baik pada muka "berat, berisi". Jika muka nipis, boleh dikatakan tiada tisu lembut, tetapi terdapat lebihan kulit, prosedur ini tidak disyorkan.

Bila:boleh dilakukan pada bila-bila masa malah pada malam hari raya. Kemerahan dan bengkak sedikit hilang selepas beberapa jam. Walau bagaimanapun, jika anda mahukan kursus TTR intensif, adalah lebih baik untuk melakukan pengangkatan ultrasonik dalam tempoh dari 1 Disember hingga 10 Disember.

Tegangkan lapisan cetek dan tengah kulit dan licinkan kelegaan

Penurapan semula pecahan ialah fasa kedua program TTR intensif. Jika kami mengusahakan tahap mendalam SMAS pada tahap 1, kini kami meningkat lebih tinggi. Ini mesti dilakukan apabila:

  • kulit telah kehilangan warnanya,
  • menjadi warna kusam yang tidak sihat, menjadi kasar,
  • Terdapat pori-pori yang membesar dan bintik-bintik penuaan, parut selepas jerawat, kedutan.

Semasa pecahan, beribu-ribu tompok mikro tercipta pada kulit, di mana sel-sel lama, berpenyakit atau rosak dimusnahkan dengan ketepatan yang tepat menggunakan tahap tenaga yang tinggi.

Pemulihan:dari 3 hingga 5 hari adalah perlu untuk mengikuti cadangan doktor. Ingat bahawa selepas pembaharuan kulit, kulit sangat sensitif terhadap pendedahan matahari. Jika anda bercadang untuk menghabiskan cuti Tahun Baru di tepi laut atau di pergunungan, anda mesti menggunakan pelindung matahari SPF 50 min, walaupun anda berada di luar selama 2 minit. Akses ke solarium adalah dilarang.

Anestesia:tempatan.

Keistimewaan:Doktor mesti memilih dengan betul panjang gelombang dan dos sinaran, kedalaman penembusan, dan jenis pendedahan untuk digunakan. Hiperpigmentasi disingkirkan dengan laser erbium cetek, dan laser CO 2 yang boleh menembusi ke dalam lapisan kulit yang lebih dalam sesuai untuk pembetulan parut.

Bila:Jika anda ingin mendapatkan pilihan yang sempurna hanya untuk percutian, lakukan pengilat pecahan selewat-lewatnya pada 15 Disember. Terutama jika anda memerlukan masa untuk melalui satu fasa terakhir facelift tiga peringkat.

Melicinkan kulit tanpa merosakkannya

Bipolar Radiofrequency Lift ialah varian peringkat ke-2 Triple Rejuvenation bagi mereka yang takut dengan prosedur yang agresif. RF-Lifting menegangkan kulit serta-merta, melicinkannya dan menjadikannya lebih sekata. Kedutan kecil dihilangkan serta-merta, kedutan dalam menjadi kurang kelihatan.

Anestesia:tidak wajib.

Keistimewaan:Pengangkatan RF adalah monopolar dan bipolar. Ia adalah yang kedua yang mempunyai kesan yang ketara.

Bila:pada bila bila masa.

Melembapkan dan menyuburkan

Untuk mengekalkan penampilan yang sihat dan berseri kulit, ia perlu dilembapkan dan dijaga dengan betul. Untuk melakukan ini, dalam gudang kosmetik perkakasan terdapat dua teknologi yang hampir ajaib sekaligus.

Elektroporasi, atau sebagai prosedur ini juga dipanggil, elektromesoterapi dan biorevitalisasi laser membantu untuk melakukan ini tanpa suntikan dan, dengan mereka, akibatnya (lebam, bengkak).

Dengan elektroporasi, bahan aktif secara biologi menembusi jauh ke dalam kulit dengan bantuan aplikator khas dan impuls elektrik yang lemah. Mereka berasa seperti sensasi kesemutan sedikit.

Apabila biorevitalisasi laser digunakan, hanya asid hyaluronik yang digunakan, yang disuntik ke dalam kulit berkat laser intensiti rendah. Ini sangat menyenangkan: laser memanaskan kulit dengan lembut. Ia serta-merta mendapat sinaran dan penuh dengan daya hidup. Satu prosedur sudah cukup untuk tidak pergi tanpa pujian di parti. Tempoh kesan bergantung pada betapa "lapar" kulit anda.

Kesan prosedur ini sebahagian besarnya serupa, tetapi terdapat perbezaan: elektroporasi secara berkesan membetulkan bintik-bintik umur, dan biorevitalisasi bertujuan untuk mengisi kekurangan dengan asid hyaluronik.

Anestesia:tidak wajib.

Keistimewaan:Persediaan untuk elektromesoterapi dipilih mengikut petunjuk individu. Biorevitalisasi boleh diberikan dengan atau tanpa dermabrasion. Dalam kes kedua, kecekapan prosedur meningkat. Dermabrasion itu sendiri sangat ringan dan tidak merosakkan kulit kerana hanya sel-sel mati yang dibuang.

Bila:pada bila-bila masa, walaupun pada hari perayaan.

Prosedur peremajaan kulit

Peremajaan tanpa had

Kosmetik perkakasan boleh menjadi alternatif (atau gabungan) yang hebat dengan suntikan. Ini benar terutamanya pada malam hari cuti, kerana selepas suntikan memerlukan masa untuk pemulihan.

Teknik yang digariskan di atas (sebagai tambahan kepada penurapan semula pecahan) meninggalkan kulit utuh, jadi anda tidak perlu risau tentang bengkak atau lebam. Dengan melalui program penuh tiga peringkat menegangkan kulit yang dipertingkatkan, anda juga boleh menangguhkan keperluan untuk pembedahan plastik tepat pada masanya. Dan jika anda tidak lagi boleh dibedah hari ini, tetapi anda kelihatan lebih muda - sejurus selepas pembedahan, anda lihat, itu adalah alternatif yang baik.

Beberapa kelebihan penting lain kosmetik perkakasan:

  1. Dengan menggabungkan kaedah ini atau kaedah lain, anda boleh melaraskan kedua-dua keterukan kesan dan masa pemulihan selepas prosedur. Ini bermakna anda boleh mencapai hasil yang diingini tepat pada tarikh yang dikehendaki.
  2. Orang yang sibuk pun ada pilihan. Seperti yang anda tahu sekarang, terdapat teknik yang tidak memerlukan pemulihan sama sekali. Ia mengambil masa maksimum 4 jam sebulan untuk menyelesaikan program!
  3. Anda boleh memilih prosedur yang menyenangkan.
  4. Teknik perkakasan sesuai untuk semua peringkat umur - dari 16 tahun. Melembapkan dan menyuburkan kulit, hanya menyokongnya semasa tergesa-gesa Tahun Baru atau mengatasi perubahan berkaitan usia? Adalah baik bahawa anda sentiasa boleh memilih pilihan yang paling sesuai dengan anda.

Jadilah sukar dilawan!