Kaedah perkakasan yang paling popular dalam kosmetik

Seorang wanita moden tidak mampu kelihatan buruk: kesihatan dan remaja memerlukan rawatan diri, masa dan wang yang berterusan. Walau bagaimanapun, bukan satu krim, bukan satu ubat keajaiban dari gudang perubatan tradisional akan mencapai kesan yang ditawarkan oleh kaedah perkakasan dalam kosmetologi.

Kelebihan teknologi

pelbagai alat untuk keremajaan kulit

Prosedur perkakasan dengan cekap menggabungkan kesan kosmetik pada kulit dan kaedah yang mendorong penembusannya ke lapisan kulit yang dalam. Oleh itu, proses regenerasi sel dimulakan, penuaan dihambat, lapisan atas epidermis dikeluarkan, sel mati dikeluarkan. Kulit tidak hanya mendapat penampilan yang berseri, tetapi juga proses yang memungkinkan untuk mempertahankan dan meningkatkan hasil yang dicapai.

Apakah kosmetologi perkakasan?

Ini adalah kompleks langkah-langkah untuk perawatan kulit wajah dan badan, yang dilakukan dengan menggunakan alat-alat moden yang berfungsi dalam mod yang berbeza. Dengan pertolongannya, dapat mengatasi pelbagai jenis penyakit kulit dan kecacatan kosmetik.

Kualiti prosedur kosmetik biasa, yang juga dilakukan secara bebas di rumah, meningkat dengan ketara dan memberikan hasil tetap jika peralatan profesional digunakan.

Penggunaan teknik terapi perkakasan

  • Bersihkan kulit wajah dari jerawat,
  • Menghilangkan keradangan dan penyumbatan liang,
  • Kedutan halus, kedutan,
  • Parut dan parut, bintik usia,
  • betulkan nombor dan
  • Rawat selulit.

Kelebihan teknologi perkakasan

Untuk penjagaan peribadi perkakasan mereka mengatakan:

  • sedikit trauma berbanding pembedahan plastik;
  • Kesakitan dan ketidakselesaan semasa sesi;
  • senarai kecil kontraindikasi;
  • kesejagatan kaedah yang digunakan dan kemungkinan gabungan bebas antara satu sama lain.

Perkakasan untuk menyokong kosmetologi

Peremajaan kulit dengan alat kosmetik

Petunjuk

  1. Pembersihan kulit (jerawat, pasca jerawat, jerawat).
  2. Meremajakan kulit wajah dan badan, menghilangkan kedutan, stretch mark.
  3. Kontur badan (kegemukan, selulit).
  4. Mencerahkan kulit, menghilangkan tanda lahir dan bintik-bintik usia.
  5. Pembuangan tatu.
  6. Mengisar dan menghilangkan parut, parut.
  7. Penghapusan urat labah-labah dan formasi lain.
  8. Pembuangan rambut muka dan badan.
  9. Prosedur kosmetologi untuk menyembuhkan dan menguatkan rambut di kepala.

Untuk wajah dan badan, salun kecantikan dan hospital menggunakan produk profesional khas untuk rawatan dan penjagaan. Ubat ini, menggunakan kaedah perkakasan, menembusi jauh ke dalam kulit dan memperkuat kesannya.

Menggabungkan beberapa teknik, anda boleh mencapai hasil yang mustahil di rumah.

Program rawatan disusun oleh pakar kecantikan mengikut kehendak pelanggan, berdasarkan pengalaman pakar.

Kontraindikasi

  • intoleransi individu terhadap prosedur atau persediaan kosmetik;
  • pembekuan darah rendah;
  • neoplasma malignan;
  • Kehamilan, penyusuan.

Prosedur perkakasan dalam kosmetik untuk badan

Pakar melakukan sesi peremajaan kulit dengan alat

Liposuction

Liposuction adalah tindakan kompleks pada tisu yang bertujuan memecah sel-sel lemak dan mengeluarkan produk metabolik dari badan.

Kaedah perkakasan merangkumi

  • Elektrolipolisis (pemusnahan tisu adiposa oleh arus elektrik frekuensi rendah),
  • Urut (vakum dan LPG),
  • Cryolipolysis (pendedahan kepada suhu rendah),
  • Laser, ultrasonik dan lipolisis gelombang radio.

Myostimulasi

Kaedah yang menyebabkan serat otot berkontrak, sehingga merangsang peredaran darah dan proses metabolik.

Dengan bantuan myostimulation, kemungkinan menurunkan berat badan berlebihan, memperbaiki masalah dan meningkatkan otot dan warna kulit.

Saliran limfa

Kaedah ini menggabungkan tindakan dengan bantuan beberapa daya: vakum, arus frekuensi rendah, tekanan dan ultrasound. Kerana percepatan aliran limfa, edema hilang, berat badan menurun, dan jumlah pinggang dan pinggul menurun. Bergantung pada tarikh awal dan tujuan yang ditetapkan, tuan memilih usaha yang akan dilakukannya untuk menjalankan saliran limfa.

Jenis kosmetologi muka perkakasan

Peremajaan kulit dengan peranti mikro

mengelupas

Dengan menggunakan perkakasan (mekanikal) dan pengelupasan ultrasonik, anda boleh mengeluarkan sel mati dari permukaan epidermis. Kulit sihat dipulihkan, garis ekspresi dangkal dilicinkan, liang roma dibersihkan.

Kaedah ini juga boleh digunakan pada bahagian badan yang lain.

Mengangkat

Ia merangkumi pelbagai kaedah pendedahan pada kulit (foto, termal, mikro), dengan bantuan nada sel diperbaiki, kedutan dilicinkan, oval wajah diperbetulkan dan lengan kedua dilepaskan.

Galvanoterapi

Ini adalah kaedah untuk mendedahkan kulit kepada arus yang rendah kekuatan dan kekerapannya. Pada masa yang sama, kecacatan kosmetik dihilangkan, nada otot meningkat. Kaedah ini bukan sahaja dapat menghilangkan kecacatan kulit, tetapi juga digunakan dalam kosmetik perubatan.

Cryotherapy

Rawatan sejuk (menyejukkan kulit luar) mempercepat metabolisme dan meningkatkan kehilangan tenaga dalam badan. Ini memungkinkan untuk mengurangkan berat badan, mengurangkan rasa lapar, menormalkan peredaran darah, meningkatkan nada otot dan turgor sel kulit.

Peremajaan wajah perkakasan

urut

Apa-apa jenis urut perkakasan bertujuan untuk menghilangkan edema, mempercepat limfa darah, meningkatkan pemakanan dan bekalan darah ke tisu. Berkat tindakan yang cekap, berat badan berlebihan, cecair berlebihan dikeluarkan, kulit dilicinkan dan nada otot meningkat.

Mesoterapi

Pengenalan peranti ke lapisan dalam kulit dari persediaan kosmetik yang meningkatkan turgor sel, berkat kesannya, kedutan dilancarkan, oval wajah diketatkan.

Viora v touch - apa itu?

Tindakan pada kulit dengan bantuan peranti generasi baru berdasarkan paparan pecahan gelombang radio memungkinkan anda melicinkan kedutan, menyegarkan warna dan tekstur kulit, menegangkan kulit yang kendur dan menghilangkan ketidaksempurnaan kulit (pigmentasi, kesan jerawat , Parut, parut).

Jenis kosmetologi perkakasan

Peremajaan kulit dengan mesin laser
  1. Kosmetik laser - penghapusan kecacatan kosmetik, tatu dengan laser.
  2. Kosmetologi mikro - kaedah yang merangkumi satu atau kesan lain dari arus berdenyut frekuensi rendah dan kekuatan untuk menyelesaikan masalah kosmetologi.
  3. Pengelupasan, termasuk mikrodermabrasi - penyingkiran, pengelupasan sel mati, pembersihan liang dan saluran kelenjar sebum.

Apa yang diberikan oleh pembetulan kosmetik perkakasan

kulit cantik berkat peremajaan perkakasan

Dengan pendedahan yang dipilih dan dilakukan dengan betul, kulit dilicinkan, bintik-bintik usia, tahi lalat, tatu yang menjengkelkan dan tidak berjaya dikeluarkan. Dengan bantuan beberapa sesi, anda dapat mengurangkan berat badan, menghilangkan bengkak, membetulkan kawasan masalah, membuat parut dan parut tidak kelihatan.

Di rumah, walaupun dengan bantuan pendedahan kepada perkakasan, mustahil untuk mencapai hasil seperti di salon tuan profesional.